Гарантия

Гарантійне обслуговування меблів зі штуного ротангу


Гарантійне обслуговування меблів здійснюється відповідно до вимог і у терміни, визначені Законом України «Про захист прав споживачів». Гарантійний термін обчислюється з дати придбання виробу.
Гарантійний термін.
На  меблі зі штучного ротангу виробником визначено такі терміни гарантійних зобов'язань:

  • 24 місяців на меблі, які експлуатуються в житлових приміщеннях;
  • 12 місяців на меблі, які експлуатуються в громадських приміщеннях.

Відлік гарантійного терміну за вищезазначеними зобов’язаннями починається з дати купівлі виробу Покупцем.
УВАГА!!! Придбані меблі зі штучного ротангу краще виглядатимуть протягом тривалого часу, якщо дотримуватися правил експлуатації та рекомендацій по догляду за ними.


З метою попередження можливих пошкоджень меблів потрібно дотримуватись наступних правил!!!!

  • переміщення меблів слід проводити, трохи піднявши їх над підлогою для того, щоб уникнути пошкодження меблів.
  • не слід сідати на спинки і боковини та підлокітники – перенавантаження може призвести до пошкодження конструкції, або до значної її деформації.
  • уникати дії високих температур та різних розчинників на поверхні.
  • час від часу необхідно перевіряти болтові та гвинтові з‘єднання, які використовуються у конструкції меблів, при необхідності підтягувати їх.
  • не класти на меблі гострі предмети, які можуть призвести до пошкодження
  • не піддавати меблі з ротангу впливу підвищеної важкості, більш ніж 150 кілограм на повну площу сидячого місця конкретного предмета. Чи не вставати на меблі ногами, якщо це не передбачено конструкцією.
    • меблі що трансформуються, використовувати за призначенням (сидіти чи лежати) можна лише тоді, коли вони знаходяться в крайньому фіксованому (складеному або розкладеному) положенні

Загальні рекомендації по догляду за меблями:

  • рекомендується чистити меблі пилососом з м’якою щіткою, тим самим ви  зможете прибирати пилові накопичення і запобігти виникненню пилових утворень.
  • пам’ятайте: краще видалити свіжі плями ніж плями, слід від яких глибоко проник у структуру поверхні.
  • завжди уважно читайте інструкції будь-якого засобу по догляду за меблями перед використанням.
  • не користуйтесь засобами для чищення, які містять сильнодіючі хімікати, велику концентрацію спирту та розчинники на основі нафтопродуктів.
  • не використовувати відбілювачі.
  • не використовувати для чищення абразивні та скребкові інструменти.
  • не використовувати різні засоби для чищення одночасно.
Увага!!! На ремонт вироби приймаються лише у чистому вигляді.
Покупець має право на гарантійне обслуговування за умови наявності квитанції або товарного або касового чека (рахунки-фактури) із зазначенням дати продажу. При невиконанні цих умов послуги з гарантійного обслуговування не надаються.
Гарантійний ремонт - це безкоштовний комплекс операцій з відновлення справності придбаного Покупцем виробу. Покупець має право на гарантійний ремонт виробу на протязі всього гарантійного терміну, якщо він вийшов з ладу з причини наявності дефекту матеріалу або збірки.
Гарантії не підлягає аксесуари, такі як подушки та скло.
Умови відмови у виконанні гарантійних зобов’язень:
Виробник залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті і класифікувати його як платний у наступних випадках
Якщо несправності виробу викликані механічними ушкодженнями при транспортуванні або використанні, неправильним зберіганням, поганим обслуговуванням з боку покупця.
Меблі з дефектами, які виникли з вини споживача, внаслідок пошкоджень від навантажень, які перевищують установлені норми.
Якщо дефекти виробу виникли в результаті порушення покупцем правил експлуатації та рекомендації по догляду.
Пошкодження виробу та його втрати внаслідок стихійних чинників(пожежі, зливи, повені, землетрусу, і т.д.).
Якщо меблі мають пошкодження в середині виробу сторонніми предметами, рідиною, тваринами, мають на поверхні подряпини що виникли внаслідок необережного ставлення та неправильного догляду під час експлуатації.
Якщо виріб пошкоджено внаслідок цілеспрямованих або помилкових дій покупця, або третіх осіб.
Порушення правил Інструкції з експлуатації (у тому числі, перевантаження, використання не за прямим призначенням, застосування яких передбачено конструкцією, якщо виріб ремонтувався сторонніми організаціями або піддавався конструктивним змінам).
Якщо експлуатація  тривала після появи несправності та не була припинена.

Виробник за бажанням покупця після завершення гарантійного терміну обслуговування виробу, може здійснювати післягарантійне обслуговування за рахунок покупця. Вироби з дефектами, які виникли в результаті порушення правил експлуатації виробу або його зберігання, також можуть бути, за бажанням покупця, відновлені та/або відремонтовані виробником за рахунок покупця.